autobus
Biznes i prawo

Reklama w autobusach – sposób na udany marketing!

Zakładając własną działalność lub prowadząc ważny projekt, często zależy nam, aby dotarł on do jak największej liczby ludzi, co może przełożyć się w przypadku biznesu na wymierne korzyści finansowe, a podczas prowadzenia wydarzenia kulturalnego także na jego prestiż. Istnieje wiele metod reklamowych, które mogą spełnić założone przez nas cele, jednak jednym z najskuteczniejszych może okazać się właśnie reklama na autobusach. W tym artykule dowiesz się, jakich efektów możesz spodziewać się, wykorzystując taki sposób promocji!

Dlaczego reklamy autobusowe? — Przedstawiamy korzyści

Istnieje wiele miejsc, w których możemy umieścić naszą reklamę. Przestrzeń publiczna pozostawia duże pole do manewru. Tradycyjne bilbordy, plakaty i banery przegrywają jednak z autobusami ze względu na swoją statyczność. Jedną z najważniejszych zalet reklamy na autobusie jest właśnie jej mobilność. Takie rozwiązanie sprawdzi się szczególnie dobrze w większych miastach, do których możemy zaliczyć, chociażby Wrocław, Szczecin czy Bydgoszcz. W dużych aglomeracjach rozwinięte linie autobusowe prowadzą kursy na duże odległości, przez co docierają nawet do odległych zakątków miasta, a tym samym zwiększają zasięg naszej reklamy. Często przemieszczają się w miejscach widocznych nie tylko z ulicy, ale też z okien bloków mieszkalnych, stwarzają więc widoczność dla wielu mieszkańców. Do tego reklamy autobusowe możemy wykorzystać w kilku wariantach, które przedstawimy poniżej:

Reklama na autobusie

Reklama na autobusie pojawi się z jego zewnętrznej strony. Możemy liczyć na jej dużą widoczność, przykuwającą uwagę ludzi, a to ze względu na fakt, że pokryta reklamą zostaje prawie cała powierzchnia pojazdu — mowa tutaj o jego ścianach bocznych oraz ścianie tylnej wraz z szybami. Grafika będzie więc widoczna dla wszystkich pieszych oraz pojazdów znajdujących się w pobliżu autobusu, co w dużych miastach przekłada się na jej naprawdę imponujący zasięg. Żeby uzyskać jak największą widoczność, warto zdecydować się na połączenie reklamy z zewnątrz z reklamą wewnątrz autobusów.

Reklama w autobusie

Reklama wewnątrz pojazdu to kolejne efektywne rozwiązanie w przypadku marketingu i promocji. Komunikacja autobusowa jest bez wątpienia najpopularniejszym środkiem transportu w polskich miastach. Oznacza to, że dociera ona do gigantycznych rzeszy ludzi, którzy przemieszczają się nią codziennie w drodze do pracy czy do szkoły. Ponieważ w godzinach szczytu w autobusach znajduje się dużo ludzi, a korek wydłuża czas przejazdu, znowu zwiększamy ekspozycję naszej reklamy na potencjalnego klienta. Warto więc zadbać o doświadczoną firmę, która zajmie się reklamą w autobusie na najwyższym poziomie. Do wyboru mamy między innymi znajdujące się wewnątrz autobusów plakaty czy grafiki w kieszeniach foliowych.

Zalety reklamy w autobusie — podsumowanie

  • Wykorzystanie komunikacji miejskiej pozwala na stworzenie mobilnej reklamy
  • Reklama, przemieszczając się codziennie wraz z autobusem pozwoli na osiągnięcie satysfakcjonującego zasięgu
  • Ekspozycja na potencjalnego klienta zostanie zwiększona ze względu na dużą przestrzeń autobusu, którą pokryje reklama
  • Reklamy autobusowe pozostawiają duże pole do manewru — możemy je umieszczać zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz autobusu
  • Decydując się na połączenie reklamy w oraz na autobusie, wykreujemy spójną kampanię reklamową przykuwającą uwagę nie tylko użytkowników komunikacji miejskiej, ale też pieszych oraz kierowców samochodów

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *